Shampoo

16 03 2008

Mijn eerste potje kocht ik zelf. Natuurlijke ingrediënten, niet getest op dieren en volgens sommige mensen heel fijn en lekker. Dat moest ik natuurlijk uittesten! Gelukkig kan je het ook online bestellen. De prijs was iets minder, maar liefst €13,75 en daar kwamen de verzendkosten nog eens bij. Achja, moet kunnen toch?

Ongeveer een week later kreeg ik een pakje, in het pakje zat een potje shampoo van Lush. Plus een rekening en een paar proefjes. Na uitvoerig testen besloot ik dat deze shampoo toch wel lekker rook en erg fijn was. En je hebt er maar heel weinig van nodig, waardoor de prijs per wasbeurt toch niet zo hoog is als ik in eerste instantie dacht.
Maar ook shampoo waar je maar weinig van nodig hebt gaat op. Toen het zover was stapte ik weer over op mijn oude merk shampoo. Die voelde opeens niet meer zo fijn. Ik probeerde nog een paar andere merken, maar ik bleef mijn Big van Lush missen..

Van mijn ex kreeg ik mijn tweede potje. Als bedankje, omdat ik hem gezelschap had gehouden toen hij een dagje in Amsterdam was. Carrie blij, er was weer lekkere shampoo!!
Het derde potje kreeg ik van Raymond, voor kerst. Heerlijke shampoo die eruit ziet als griesmeelpap en ruikt naar de zee!

Vanmorgen in de douche vroeg ik me opeens iets af: Wie moet ik versieren voor mijn volgende potje shampoo?

😛


Acties

Information

Plaats een reactie