Nieuws!

8 12 2008

Vorige week vrijdag was het weer zover: pakjesavond!

In huize Chaos hebben we het niet gevierd, ik had de woensdag ervoor al een vervroegde sinterklaasverrassing gekregen.
Een heel speciale verrassing…

verrassing

 

 

tekst

 

(Even uitleggen: we maakten altijd grapjes dat ik eerst 40.000 keer ‘nee’ ging zeggen, als hij me zou vragen om te trouwen, ik ben namelijk een enorme schijterd wat trouwen betreft.)

Best gemeen eigenlijk, deze manier van vragen, want hij weet best dat ik geen nee kan zeggen tegen chocolade! 😉
Anywayz, als ik nee had gezegd, had deze log geen “Nieuws!” als titel gehad, dus mijn antwoord moge duidelijk zijn  😀

Een datum hebben we nog niet, we hebben geen haast. Zodra er meer nieuws is op trouwgebied laat ik het jullie (natuurlijk) weten!


Acties

Information

Plaats een reactie